Bezárás

Válassza ki, hogyan szeretné megvásárolni a Pannon Presztízs Magazint.

Fizessen elő, olvassa az interneten a Pannon Presztízs Magazint! Keresse az újságárusoknál a Pannon Presztízs Magazint!
Online újság Újság

Bezárás

Válassza ki, hogyan szeretné megvásárolni a Presztízs Style Magazint.

Fizessen elő, olvassa az interneten a Presztízs Style Magazint! Keresse az újságárusoknál a Presztízs Style Magazint!
Online újság Újság

Gesaffelstein – Hyperion (2019)

Christopher Johnson | archív | 2019.08.04. |
lemezajánló
Gesaffelstein – Hyperion (2019)
Gesaffelstein mainstream vizekre evez? Igen is, meg nem is. Azok a rajongók, akik az elegáns francia fiatalembertől megszokott dark technoban reménykedtek, csalódhattak az új megjelenésben. Már a második single, a Weeknd-del közös Lost in the Fire nyilvánvalóvá tette, hogy az úriember nem a tőle megszokott irányban halad tovább. Tavaly két szám erejéig producerkedett az énekes My Dear Melancholy című EP-jén, és úgy tűnik, a kollaboráció bevált.
A korong vezérelvét nem könnyű megfejteni. Egymás mellett kap helyet A4-es popszám és kísérleti elektronika. A másfél perces etűdtől a majdnem 11 perces trackig minden van itt. Az instrumentális és vokális számok – akár két külön világ. Utóbbiak tele vannak a legkülönfélébb zenei közegből érkező arcok közreműködéseivel, mint Pharrel Williams, The Hacker, Haim, sőt még az évek óta életjelet sem adó Electric Youth is tiszteletét teszi. A koncepció kaotikusnak tűnhet, de ez nem jelenti azt, hogy a producer teljesen kifordult volna önmagából. A Hyperion egy fergeteges album. Minden tracken érezhető Gesa kézjegye, és legyen az sötét, hömpölygő elektro-, vagy feketére színezett popszám – öröm hallgatni.
 
8/10
Csúcspont: Humanity Gone
Szeretni fogod, ha szeretted ezt: Weeknd: My Dear Melancholy
 
Még nincs értékelve