Bezárás

Válassza ki, hogyan szeretné megvásárolni a Pannon Presztízs Magazint.

Fizessen elő, olvassa az interneten a Pannon Presztízs Magazint! Keresse az újságárusoknál a Pannon Presztízs Magazint!
Online újság Újság

Bezárás

Válassza ki, hogyan szeretné megvásárolni a Presztízs Style Magazint.

Fizessen elő, olvassa az interneten a Presztízs Style Magazint! Keresse az újságárusoknál a Presztízs Style Magazint!
Online újság Újság

The Weeknd – After Hours (2020)

Philip Jeffries | archív | 2020.07.13. |
After Hours, The Weeknd
The Weeknd – After Hours (2020)
The Weeknd negyedik stúdióalbuma, az „After Hours” jött, látott és győzött. Az előadót mindig kiemelte a körülötte működő zenei palettából, hogy énekstílusában köröket ver mindenkire, aki hasonló műfajban mozog, illetve, hogy instrumentálisan igyekszik minél változatosabb anyagokat írni, rengeteg különböző karakterű zenei producert bevonva a munkájába.
Így kerülhetett anno képbe a francia elektro-duó, a Daft Punk, a trap-beatek koronázatlan királya, Metroo Boomin, vagy jelen esetben a svéd legenda, Max Martin, sőt még az egyszemélyes Tame Impala Kevin Parkere is. Ez a választékos stílus abszolút az aktuális album legüdítőbb tulajdonsága lett: az After Hours-ön minimálisra van redukálva az unalomig űzött trap-alapozás, ezáltal sokkal nagyobbat üt egy-egy kortárs hiphop alap (Heartless), mintha végig ilyen ütemeken mozogna ez a masszív, balladai anyag. Ezt helyettesítve színesebbnél színesebb módokon jön be a képletbe például az angol garage (Too Late), a d’n’b (Hardest To Love), és nagyon-nagyon sok klasszikus szintetizátor, amik gyakran emlékeztetik az embert a 80-as évek nosztalgikus popzenéjére – ezt a szekeret szerencsére azonban sosem tolja túl a Grammy-díjas előadó. Kiváló alkotás, mint mindig.
9/10
Csúcs: Blinding Lights
Még nincs értékelve